TikTok este una dintre cele mai populare platforme social-media din întreaga lume, având aproximativ 800 de milioane de utilizatori activi (iulie 2020) și peste 2 miliarde de descărcări. Pe scurt, aceasta permite înregistrarea și modificarea de videoclipuri care sunt, mai apoi, postate în mediul online. Motivul principal pentru care această platformă are atât de mult succes este modul în care conținutul postat ajunge să fie vizualizat în masă într-un timp foarte scurt. Algoritmul TikTok reușește să ofere utilizatorilor un reach mai mare decât oricare altă platformă la momentul actual, atrăgând astfel și diferite metode de generare a venitului.
Pe baza studiului făcut de noi, am creat o listă de 4 oportunități de monetizare pe care TikTok le oferă:
Prima metodă este reprezentată de creșterea numărului de followeri a unui cont bazat pe o anumită nișă și apoi vinderea acestuia. Business-urile pot astfel, prin achiziționarea unui asemenea cont, să își promoveze produsele/serviciile mult mai rapid.
Avantajele principale ale acestei metode sunt ușurința cu care brand-urile își pot vinde produsele și expunerea garantată.
Este interesant cum TikTok a fost gândit și ca o platformă de monetizare, astfel fiind încorporat sistemul pentru donații. Prin intermediul unui profil, utilizatorii pot cumpăra monede virtuale și trimite altor profile în timpul unui live. Creatorii de conținut convertesc monedele în diamante iar apoi diamantele în bani.
A treia metodă este una cunoscută și folosită de mult timp pe alte platforme, precum Facebook sau Instagram. Un buget trebuie alocat către reclamele ce vor apărea pe parcursul utilizării platformei, iar cei care le vizualizează pot accesa diverse link-uri. În funcție de business-ul pe care îl ai, îți poți da seama dacă TikTok este într-adevăr varianta potrivită pentru tine.
Deoarece anumiți creatori au milioane de urmăritori, iar lucrurile se pot schimba radical peste noapte, este nevoie de atenție constantă și acționare rapidă. Fiind foarte dificil să țină pasul, aceștia apelează la serviciile de tip management pentru a fi siguri că profilurile sunt în siguranță. Serviciile sunt diverse, de la strategii de conținut până la administrarea ofertelor primite de către utilizator.
TikTok este considerat de mulți experți o platformă mai inteligentă și puternică decât Youtube sau Instagram, deci este de datoria noastră să îi înțelegem potențialul și să îl maximizăm cu scopul de a genera venituri.
Hai să-ți transformăm visul în realitate! Rezervă acum o consultație cu echipa Feather.