Începutul nu trebuie să fie întotdeauna unul greu. Deoarece ne dorim să sprijinim comunitatea, a prins contur campania Tips and tricks by Feather, ce este menită să vină în ajutorul pasionaților de marketing, aflați la început de drum și nu numai. În acest fel, vei afla cum poți aplica cu ușurință sfaturi și tehnici, cu ajutorul cărora îți vei îmbunătăți identitatea vizuală, vei ajunge la publicul tău țintă și vei transmite cu ușurință mesajul dorit.
Marketingul este arta de a vinde produse, ori servicii. Astfel, el reprezintă cartea de vizită în relația cu orice partener. Pentru ca lucrurile din mediul online să se desfășoare exact așa cum ți-ai planificat, este important să ții cont de câteva sfaturi, ce, odată implementate, te vor face să ajungi la rezultatul pe care îl dorești.
Când o persoană va intra pe profilul tău, aceasta va fi atrasă, în primul rând, de ceea ce este cuprins în BIO. Tocmai de aceea BIOul trebuie să fie concis, cuprinzând esențialul prin sintetizarea scopului afacerii. Alături, este necesar să existe un link care să redirecționeze vizitatorii către un site de referință, ori, după caz, către o anumită pagină. Asigură-te în permanență că linkul este cel dorit (dacă utilizezi, pentru o perioadă, un link ce este în concordanță cu o anumită postare, fii atent ca, după o anumită perioadă de timp, să revii la cel inițial)
Fiecare postare trebuie să fie însoțită de o descriere, dar nu identică cu textul vizualului din postare. De asemenea, trebuie să acorzi o atenție sporită hashtagurilor! Este indicat ca pentru o postare să folosești între 15 și 20, însă acestea nu pot fi alese la întâmplare. Iată care este secretul – alege hashtaguri reprezentative, schimbându-le totuși în mod constant. Poți folosi, după caz, hashtaguri din următoarele categorii:
Atunci când dorești să transmiți un mesaj, este de evitat folosirea multor cuvinte în cuprinsul grafic al postării. Este suficient să introduci cuvinte – cheie și să dezvolți ideea în descriere, cititorii rămânând astfel în minte cu ceea ce dorești să evidențiezi.
Conexiunile dintre oameni nu sunt de neglijat. Mereu trebuie să existe un CTA (call to action), care poate consta într-o invitație către accesarea site-ului/articolului, cu referință la acea postare. De asemenea, pentru a stârni cu adevărat interesul, este indicat să începi cu o formulă imperativă (Accesează…; Citește…; Scrie-ne… etc)
Nu uita faptul că nimic nu poate fi postat la întâmplare. Fie că este vorba de o campanie, un concept, sau o simplă postare, conținutul trebuie să fie de calitate, promovând brandul la care face referire. Trebuie să ții seamă și de alte câteva elemente, precum logoul, ce nu poate lipsi din vizual, cromatica și aspectul final.
Schimbarea începe cu pași mici, așa că vei ajunge la rezultatul dorit cu răbdare, muncă și creativitate!
Hai să-ți transformăm visul în realitate! Rezervă acum o consultație cu echipa Feather.