O strategie de business este un instrument extrem de util, ce te poate ajuta atât în atingerea obiectivelor, cât și în definirea strategiilor și tacticilor pe care trebuie să le iei în calcul. Strategia de business ghidează, de asemenea, multe dintre deciziile organizaționale, precum angajarea unor noi oameni. Crearea unei strategii de business care să corespundă viziunii pe care o ai necesită timp, dar și dezvoltare.
O strategie de business se referă la acțiunile și deciziile pe care o companie le ia pentru a-și atinge obiectivele și a fi competitivă în industria sa. O strategie de business ajută diferitele departamente să lucreze împreună, asigurând deciziile departamentale să sprijine direcția generală a companiei.
Există șase componente cheie ale unei strategii de business
Să aducem acum în discuție analiza SWOT și cum ne poate ajuta ea. SWOT este acronimul pentru patru indicatori descriptivi ai unei afaceri: Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats, prin traducere referindu-ne la Puncte tari, Puncte slabe, Oportunităţi și Ameninţări. Analiza SWOT ne ajută să realizăm o radiografie a firmei, ori a unei idei pe care dorim să o implementăm. În acest proces, este important să știm la ce suntem buni sau mai puțin buni, ce oportunități sau amenințări avem pe piață.
De asemenea, concomitent analizei SWOT, te poți folosi de metoda SMART, prin setarea unor obiective S – specifice, M – măsurabile, A – accesibile, R – realiste și T – încadrate în timp.
Hai să-ți transformăm visul în realitate! Rezervă acum o consultație cu echipa Feather.