Deși digitalizarea și, implicit, rețelele sociale, au evoluat din multe puncte de vedere în ultimii ani, se pare că și pandemia cu virusul COVID-19 a contribuit la acest lucru. În ultima perioadă, mai mulți specialiști în domeniu au spus ce cred că se va întâmpla cu rețelele sociale. Previziunile în acest sens sunt diverse, câteva dintre acestea putând fi urmărite în continuare:
Anna Rudicel, Marketing Director la Cyclone Social, este de părere că ceea ce va fi livrat prin intermediul rețelelor sociale va fi mult mai creativ decât înainte. De asemenea, strategiilor în ceea ce privește mediul digital li se vor acorda o atenție sporită.
Cum o imagine face cât o mie de cuvinte, putem spune că un video valorează mai mult de atât. Tabitha Jean Naylor a vorbit despre cum în mediul online vor fi publicate din ce în ce mai multe materiale video, ținând cont și de popularitatea platformelor precum TikTok.
Neil Sheth, strateg în conținutul digital, spune că de când a avut loc pandemia, a fost foarte plăcut să vezi partea umană, nefiltrată, din spatele firmelor, fiind plăcut să accesezi un conținut autentic. Asemenea firmelor care își dau seama că personalul lor poate lucra de la distanță, acesta așteaptă din partea creatorilor să fie mai confortabili cu publicarea de conținut vizual needitat.
Nu este un secret faptul că publicului îi place să vadă trăiri reale, experiențe, sentimente. De aceea, Rachel Strella prevede că mesajul transmis în social media se va baza pe oferirea de speranță și pozitivitate, având în vedere prin ce trece omenirea în aceste momente.
Nevoile oamenilor nu vor mai fi aceleași, fapt ce ne determină să ne reinventăm, să venim în fața publicului cu răspunsuri pentru problemele lor. Cu toate că lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare, prin prisma misiunii pe care noi o avem, vom face față oricărui obstacol.
Hai să-ți transformăm visul în realitate! Rezervă acum o consultație cu echipa Feather.